Strona do poprawnego działania wymaga użycia ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej czym są cookies tutaj. Jeżeli zgadzasz się na ich używanie kliknij przycisk.


 

* Pole wymagane

Grzegorz Sikorski

Zarządzanie sprzedażą, standaryzacja procesu sprzedaży

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą i standaryzacji procesu sprzedaży. Ekspert w zakresie jakości obsługi, bezpośrednich taktyk sprzedaży, rozwoju kompetencji menedżerskich oraz trenerskich. Certyfikowany Coach ICC.

Wiele lat pracował na stanowiskach menedżerskich związanych z zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Jego praktyka pozwala mu swobodnie poruszać się po tematyce związanej ze sprzedażą, zarządzaniem ludźmi i obsługą klienta.

Jego szkolenia są praktyczne, wypełnione przykładami i demonstracjami.

Absolwent Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Szkoły Trenerów Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu oraz Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach.


SZKOLENIA Z EKSPERTEM

Obszary specjalizacji

  • Standardy jakości obsługi klienta
  • Sprzedaż bezpośrednia
  • Sprzedaż perswazyjna
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie zespołem
  • Wystąpienia Publiczne
  • Radzenia sobie ze stresem
  • Trening Innowacyjności
  • Train The Trainer
  • Motywowanie
  • Life Coaching
  • Coaching sprzedażowy
  • Savoir vivre w biznesie

Nagrody i wyróżnienia


WYBRANE PUBLIKACJE I WYSTĄPIENIA


Wystąpienia:

Konferencja Skuteczne Zespoły Sprzedażowe 2014 – organizator Online Marketing Polska,  temat „Jak skutecznie przedstawić cele sprzedażowe handlowcom na 2015 rok".


Letnia Szkoła Inspiracji dla Szefów Sprzedaży - Spotkanie praktyków biznesu, Warszawa lipiec 2015, szczegóły na stronie wydarzenia.


Trendy Contact Center, organizator Puls Biznesu, wrzesień 2015

 

Książka -  „Sabotaż w dziale Obsługi" – Wyd. OnePress, 2006 rok

Artykuły

4 przykazania – Menadżera Sprzedaży – artykuł dla portalu TubaWiedzy.pl

Cel nie obliguje Cię do Sprzedaży za wszelką cenę – artykuł do bazy wiedzy Alior Instytut Biznesu

Kultura obsługi jako niedocenione narzędzie biznesowe – artykuł dla portalu Informacjehandlowe.pl

Obsługa jest prosta jak gra w piłkę – artykuł do bazy wiedzy Alior Instytut Biznesu

Kiedy budzi się Mr. Hyde czyli sami odpowiadamy za problemy z Klientem – artykuł do bazy wiedzy Alior Instytut Biznesu

Dziura w kieszeni, czyli prewencja po przez standardy obsługi – artykuł dla portalu Informacjehandlowe.pl

 

Masz pytanie?  Zadzwoń 

22 110 00 62

Magdalena Drzewińska

magdalena.drzewinska@aliorinstytut.pl

Konsultant


 

Terminy najbliższych szkoleń

Sprawdź jakie warsztaty będziemy realizować w Twoim mieście

Zobacz więcej >>