Strona do poprawnego działania wymaga użycia ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej czym są cookies tutaj. Jeżeli zgadzasz się na ich używanie kliknij przycisk.

Efektywność osobista

Kim jest skuteczny sprzedawca? Jaką wiedzę i jakie umiejętności posiada? Czy dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić? Jak pogodzić szybki efekt sprzedażowy z budowaniem długotrwałej relacji? Doradzać czy sprzedawać?

 

Sporo znaków zapytania.

 

Ponad 70% Klientów odchodzi ze względu
na niesatysfakcjonującą obsługę.

 

Czy da się ten trend zatrzymać?
Człowiek uczy się na błędach, ale czy koniecznie musi na swoich?

 

Widzimy, jak zmieniają się produkty, Klienci, handlowcy, i modyfikujemy, dopasowujemy nasze rozwiązania do aktualnych potrzeb. 


Jeśli chcesz:

  • poznać nieszablonowe techniki pozyskiwania Klientów
  • budować długotrwałe relacje oraz profesjonalną obsługa Klienta
  • nauczyć się dostosowywać argumentację sprzedażową do poszczególnych typów Klienta
  • poznać i umiejętnie stosować techniki sprzedaży, aby realizować plany sprzedażowe
  • szybciej przekonać Klienta/radzić sobie z jego obiekcjami
  • kontrolować rozmowę sprzedażową
  • uzyskiwać wyższe marże
  • dowiedzieć się, jak w praktyczny sposób zastosować technikę cross-selling podczas rozmowy sprzedażowej
  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wiedzę o Kliencie, aby przedstawić mu najlepszą dla niego ofertę