Strona do poprawnego działania wymaga użycia ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej czym są cookies tutaj. Jeżeli zgadzasz się na ich używanie kliknij przycisk.


 

* Pole wymagane

  • 29.07.2016

    Autor: Joanna Robaczewska

    Kategoria: Coaching

    Coaching menedżerski – intratna inwestycja czy strata czasu

    Prawie każdy menedżer w Polsce prawdopodobnie spotkał się już z terminem coaching. Pytanie, czy polscy menedżerowie wiedzą, czym właściwie ten coaching jest i jak mogą go wykorzystać w swoim biznesie? Czy są gotowi, aby być coachami dla swoich pracowników? Coaching to proces – zmiany, odkrywania potencjału pracownika i przekuwania tych odkryć w realizowanie konkretnych celów osobistych i biznesowych Czytaj dalej >>
  • 29.07.2016

    Autor: Szymon Lach

    Kategoria: ABC sprzedaży

    Konstruktywny feedback = wyższy poziom Twojego biznesu

    Jak pokazuje krzywa rozwoju według Karla Blancharda, człowiek każdego dnia rozwija się w zakresie ilości posiadanych informacji (wiedzy). Codziennie docierają do nas nowe informacje, które przyswajamy. Niektóre z nich zostają w głowach tylko na chwilę, inne są przechowywane dłużej. Wszystko zależy od ważności danej informacji. Człowiek rozwija się również w zakresie własnego zaangażowania w pracę. Tutaj sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana Czytaj dalej >>
  • 25.02.2016

    Autor: Paweł Bendor

    Kategoria: Obsługa Klienta

    Różni ludzie w różnych sytuacjach różnie się zachowują

    Zdanie powyżej często nazywane jest głównym mottem psychologii, które w prosty sposób uwypukla różnice pomiędzy ludźmi, ich unikatowość i indywidualizm Czytaj dalej >>
  • 03.02.2016

    Autor: Cezary Kujawski

    Kategoria: ABC sprzedaży

    Kto będzie Twoim klientem

    PROSPECTING, czyli działania mające na celu poszukiwanie nowych klientów, wyselekcjonowania tych, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoim towarem/usługą.  Przykład: Jesteś właścicielem firmy zajmującej się wynajmowaniem samochodów osobowych na specjalne okazje. Twój cel sprzedażowy to wynajęcie 10 aut miesięcznie. Do tej pory Twoimi klientami były wyłącznie osoby zawierające związek małżeński Czytaj dalej >>
  • 15.12.2015

    Autor: Szymon Lach

    Kategoria: ABC sprzedaży

    Dobry standard to za mało (cz. I)

    Miałem 19 lat, gdy pierwszy raz przekroczyłem magiczne dla mnie drzwi. Wrota świata sprzedaży. Za nimi czekało na mnie zupełnie inne, nieznane mi do tej pory środowisko. Wiedziałem jednak, że mam do tego dar. Wiedziałem, że mogę się w tym świecie odnaleźć. Wiedziałem, co będzie moim zadaniem i co będzie najlepsze dla firmy. Było tylko jedno pytanie: jak sprzedawać skutecznie? Od tamtej chwili minęło wiele czasu Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Dorota Zakępska

    Kategoria: Customer Experience

    Rola Głosu Klienta w rozwoju relacji z Klientami

    Jacek, ambitny pracownik działu marketingu z wieloletnim doświadczeniem w trzech korporacjach z radością przyjął kolejne wyzwanie. Jedna z najpotężniejszych na polskim rynku firm poprosiła go o zbudowanie Działu Relacji z Klientami. Wiedział, że do zadań takiego działu należeć będzie budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, co w dłuższej perspektywie przełoży się na wzrost dochodowości firmy Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Rafał Tabaczek

    Kategoria: ABC sprzedaży

    Wiedza o produktach i usługach konkurencji rozwiązaniem na zbudowanie pozycji lidera

    Początki sprzedaży sięgają czasów pierwszych cywilizacji Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Grzegorz Filipowicz

    Kategoria: Ludzie sprzedaży

    (Nie)Utalentowany Henryk

    Henryk P. był członkiem zespołu handlowego w firmie farmaceutycznej. Mimo dobrych wyników sprzedażowych nieustannie wpadał w konflikty z przełożonym. Ich źródłem były ciągłe braki w prowadzanej dokumentacji, która z perspektywy organizacji jest niezbędna dla zapewnienia prawidłowego procesu obsługi.  Henryk jednak nie był w stanie jej prowadzić Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Grzegorz Sikorski

    Kategoria: Obsługa Klienta

    Kiedy budzi się Mr. Hyde czyli sami odpowiadamy za problemy z Klientem

    Pani Iza w drodze do pracy kupuje jogurt, rodzynki i wodę mineralną. Zwykle robi zakupy w sklepie samoobsługowym obok swojej firmy. Czekając w kolejce do kasy nerwowo spogląda na zegarek porównując go z tempem obsługi kasjerki, która gdyby tylko trochę się przyłożyła, mogłaby obsługiwać szybciej.  Pani Iza kilka razy kupując jogurt nie mogła sprawdzić daty ważności Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Katarzyna Maciejska

    Kategoria: Ludzie sprzedaży

    Wyróżnij się - stwórz własną i niepowtarzalną markę

    Sprzedajesz samochód, czy marzenia? Skupiasz się na cechach czy korzyściach? Wymieniasz suche fakty, czy sprzedajesz wizję lepszej przyszłości? A co kupują Twoi Klienci? –  Ciebie, Twoje rekomendacje, czy Twoje usługi? A jak „sprzedajesz” siebie? Kim w tej chwili jesteś? Kim chcesz być? Jak mają Cię postrzegać inni - Twoi klienci, partnerzy biznesowi, szef? Mnóstwo pytań, które warto sobie zadawać na każdym etapie kariery Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Grzegorz Sikorski

    Kategoria: ABC sprzedaży

    Obsługa jest prosta jak gra w piłkę!

    Wyobraź sobie, że świetnie grasz w piłkę nożną. Kompletujesz drużynę i umawiasz się na rozegranie meczu. Koledzy przychodzą. Zaczynacie grać. Twoja drużyna zaczyna tracić punkty. Wołasz ich na ławkę i mówisz jak powinni zacząć grać, aby wygrać. Mówisz im o tym aby podawali sobie piłkę, aby rozciągali grę, aby zamiast próbować okiwać dwóch przeciwników na raz, podali piłkę wolnemu partnerowi Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Anna Jarosławska

    Kategoria: Customer Experience

    Klient nasz Pan!

    To motto nabiera zupełnie nowego znaczenia po badaniu przeprowadzonym na zlecenie Alior Instytut Biznesu*.  Ponad 200 przedsiębiorstwom postawiono kilkanaście pytań w tym te najważniejsze - Czy firma zbiera i analizuje opinie swoich Klientów? Postęp w wymianie informacji, który dokonał się w XXI w. daje możliwość na udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej od Klientów poprzez dużą ilość kanałów. Nikogo już nie dziwi, że firma ma profile w mediach społecznościowych Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Joanna Robaczewska

    Kategoria: Coaching

    Efektywne szkolenia czyli jak trwale rozwijać umiejętności pracowników?

    Chcę się rozwijać i co dalej? Coraz więcej nowo zatrudnionych pracowników działów sprzedaży już na szkoleniach wstępnych pyta o dalsze możliwości kariery i awansu. Młode pokolenie jest żądne rozwoju i to jak najszybszego. Przy rekrutacji na pytanie co najbardziej motywuje ich w pracy odpowiadają – możliwości rozwoju Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Grzegorz Sikorski

    Kategoria: Obsługa Klienta

    Cel nie obliguje cię do sprzedaży za wszelką cenę

    Kiedy pojawia się Klient, a TY jesteś PRZEKONANY, że Twoim zadaniem jest mu sprzedać produkt, to wpadasz w stres i kumulujesz frustracje. Po pierwsze czujesz się zmuszany do zrobienia czegoś co jest być może nie jest zgodne z Twoim światopoglądem. Po drugie na własne życzenie, zupełnie nieświadomie obniżasz swoją wiarę w jakość i przydatność produktu dla Klienta Czytaj dalej >>
  • 26.05.2015

    Autor: Grzegorz Sikorski

    Kategoria: Ludzie sprzedaży

    4 przykazania Menadżera Sprzedaży

    Jeśli jesteś Menedżerem Sprzedaży, a Twoje wyniki różnią się od oczekiwanych – teraz masz szansę dokonać małego cudu. Jeśli Twój Szef polecił Ci przygotować plan naprawczy, to znaczy chce o Ciebie powalczyć, ale najpierw musisz chcieć pomóc sobie sam. Wykorzystaj dobrze ten czas! Znajdź Coacha lub Przyjaciela, opracuj plan, zrób pierwszy krok i zacznij walczyć!  Zapoznaj się z czterema prostymi krokami, które pomogą Ci wykonać budżet: 1 Czytaj dalej >>